بیلبورد Billboard

210×240 سانتی متر

رایج ترین نوع رسانه تبلیغاتی معمولاً دارای فرمت 510×240 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است. شما می توانید آنها را در همه شهرها، شهرستان ها و در اکثر جاده ها پیدا کنید. می توانید یک پوستر کاغذی (کمپین های کوتاه مدت)، فویل یا بنر (کمپین های بلند مدت) روی آن نصب کنید. آنها به صورت ماهانه اجاره می شوند و می توان آنها را در حالت لحظه آخری خریداری کرد.

تخته بزرگ Bigboard

960×360 سانتی متر

یک نوع تخته منحصر به فرد که غیرممکن است از دست بدهید، رایج ترین فرمت آن 960×360 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است. آنها معمولا در مسیرهای شهری بسیار شلوغ شهرهای بزرگ، در جاده ها و بزرگراه ها قرار دارند. اکثر آنها دارای نورپردازی هستند، بنابراین فضای تبلیغاتی را برای سرمایه گذاری خود در هر شرایط نوری قابل مشاهده می کنید. آنها به صورت ماهانه اجاره می شوند و می توان آنها را در حالت لحظه آخری خریداری کرد.

تخته بزرگ دوتایی Double bigboard

960×820 سانتی متر

این تابلو بزرگترین فرمت استانداردی است که می توانید اجاره کنید. با فرمت 960×820 سانتی متر (عرض x ارتفاع)، ویژگی غالب همه محلات است. آنها را در جالب ترین مکان های شهرهای بزرگ خواهید یافت. همه آنها روشن هستند، بنابراین هرکس به آنها نزدیک شود آنها را می بیند، چه ظهر باشد و چه اواخر شب. آنها به صورت ماهانه اجاره می شوند و می توان آنها را در حالت لحظه آخری خریداری کرد.

ویترین نور شهری City Light Vitrine

118×175 سانتی متر

CLV (City Light Vitrine) یک برد زیبا با فرمت کلی 118.5 x 175 سانتی متر (ارتفاع x عرض) است و دارای نور پس زمینه است، بنابراین در تمام شرایط نوری قابل مشاهده است. CLV ها اغلب در ایستگاه های حمل و نقل عمومی، ایستگاه های قطار، پارکینگ های سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها و در مکان های بسیار شلوغ قرار دارند. این یک تابلوی غیرقابل از دست دادن است که برای انواع ارتباطات شما، از پیکان ناوبری گرفته تا اعلام یک تخفیف بزرگ، مناسب است. معمولا به صورت ماهانه اجاره داده می شوند و در اکثر شهرها امکان خرید یک پارچه وجود دارد.

نیمکت Bench

164×59 سانتی متر

بیشتر می توانید آن را در ایستگاه های حمل و نقل عمومی، پارک ها یا ایستگاه های قطار پیدا کنید. فرمت 164×59 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است و به لطف موقعیت و فرمت خود می تواند پیام های بزرگتری را نیز منتقل کند. در عین حال، یک رسانه تبلیغاتی نسبتا ارزان با هدف گذاری بسیار دقیق است.

بنر / نما Banner / facade

آنها فرمت های مختلفی دارند و معمولا در شلوغ ترین مکان های شهرها و روستاها قرار دارند. اینها رسانه های تبلیغاتی انحصاری هستند که معمولا نمی توان آنها را نادیده گرفت.

برد هوشمند Smart board

600×300 سانتی متر

برد هوشمند یک تخته زیبا با فرمت 600×300 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است. این یک سازش بین بیلبورد و بیگ بورد در اندازه و قیمت است. همه روشن هستند و در مناطق پرتردد قرار دارند. آنها به صورت ماهانه اجاره می شوند و می توان آنها را در حالت لحظه آخری خریداری کرد.

صفحه نمایش LED screen

صفحه نمایش ال ای دی جوان ترین افزوده به خانواده رسانه های با فرمت بزرگ در زمینه تبلیغات در فضای باز است. فرمت ها و وضوح هر صفحه نمایش متفاوت است، اما آنها همیشه در مناطق جالب و در معرض دید قرار می گیرند. علاوه بر این، پویایی تصویر به طور طبیعی توجه چشم انسان را به خود جلب می کند، بنابراین پیام شما احتمالاً به همه اطراف صفحه نمایش می رسد.

افق Horizon

قالب کوچکی که بر روی تیرهای روشنایی عمومی یا خطوط کششی قرار می گیرد تا سطح چشمان مشتری بزرگسال. قالب معمولاً پرتره A1 است، اما ممکن است از شهر به شهر دیگر متفاوت باشد. این یک حامل مناسب برای پیشنهادات محصول در مجاورت محل فروش یا اطلاع رسانی در مورد یک رویداد خاص شرکت شما است.

پرچم Flag

50 در 200 سانتی متر

پرچم تخته ای است که روی تیرهای روشنایی عمومی یا خطوط کششی، دو طرفه قرار می گیرد. فقط در برخی شهرها موجود است. فرمت رایج 50×200 سانتی متر است. مناسب برای اهداف ناوبری یا ارتباط تصویر طولانی مدت.

منطقه پوستر Poster area

منطقه پوستر یکی از قدیمی ترین قالب های تبلیغاتی است. فرمت مورد استفاده معمولاً پرتره A1 است. عمدتاً در شهرها و روستاهای کوچکتر دیده می شود. پوسترها انتشار طبیعی اطلاعات هستند، زیرا مشتریان شما اغلب رویدادهای فرهنگی و ورزشی را در نزدیکی محل زندگی خود تماشا می کنند.

قاب های داخلی Indoor frames

70 در 100 سانتی متر

قاب های تبلیغاتی را می توان در مطب ها، بیمارستان ها، مدارس، مراکز تناسب اندام، اتاق انتظار پزشکان و رستوران ها یافت. فرمت معمولاً 70×100 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است و در هر جایی که رهگذران وقت برای تبلیغات داشته باشند توزیع می شوند. بنابراین، اگر گروه هدف شما اغلب در مکان های فوق یافت می شود، فریم ها انتخاب واضح شما هستند.

حمل و نقل عمومی Public transportation

حمل‌ونقل عمومی گزینه‌های پایان‌ناپذیری را برای قابل مشاهده کردن پیام شما ارائه می‌کند، از برگه‌های کاغذی که مستقیماً روی پنجره‌ها قرار می‌گیرند، از طریق یک بنر جزئی در بدنه بیرونی، تا طرح‌بندی تمام برچسب. فرمت ها در قیمت اجاره و تولید متفاوت است. ما توصیه می کنیم بسته به اطلاعاتی که می خواهید به مشتریان خود ارسال کنید و مدت اجاره در نظر گرفته شده، قالب خاصی را انتخاب کنید.

تابلوهای اطلاعات Information boards

67×90 سانتی متر

این تابلوها تقریبا همیشه برای اهداف ناوبری استفاده می شوند. فرمت ها از شهری به شهر دیگر متفاوت است، اما معمولاً در حدود 67×90 سانتی متر هستند. آنها سنگ بنای هر سیستم ناوبری را تشکیل می دهند و بنابراین به مشتریان شما کمک می کنند تا به سمت کسب و کار شما حرکت کنند.

اشاره گر Pointer

125×25 سانتی متر

مانند تابلوهای اطلاعات، آنها عمدتاً برای اهداف ناوبری استفاده می شوند. فرمت ها از شهری به شهر دیگر متفاوت است، اما معمولاً در حدود 125×25 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است.

پل Bridge

300×125 سانتی متر

قسمت های تبلیغاتی روی پل ها شامل پانل هایی به ابعاد 300×125 سانتی متر (عرض x ارتفاع) می باشد و با توجه به امکانات یک پل خاص می توان به تعداد دلخواه پنل را به ردیف متصل کرد. پانل های پل غیرقابل حذف هستند و آنها را در بسیاری از پل های جاده ای و راه آهن در جمهوری چک و اسلواکی خواهید یافت.

قابل ذکر است که سایزهای ارائه شده میانگین استاندارد هست و با توجه به موقعیت و فضا بزرگ و کوچک میشود.

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • یک نظر اضافه کنید