چكيدههدف از انجام اين پژوهش، ارزيابي نقش تبليغات محيطي بر بكارگيري حركات چشم نسبت به برنـد اسـت.پژوهش حاضر از نظر هدف كاربردي و از نظر نحوه تجزيه و تحليل دادهها، آميخته (كيفي-كمي) ميباشد.جامعه آماري در بخش كيفي شامل گروهي از خبرگان رستورانهاي زنجيره اي (اساتيد دانشگاهي، مـديراناجرايي، و مشاوران) است، كه با روش نمونهگيري هدفمند […]
Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age” نوشته Rick Mathieson است. این کتاب به بررسی آینده تبلیغات، فروش و تجربه برند در عصر بیسیم میپردازد. در زیر خلاصهای از محتوای کتاب و ترجمه برخی بخشها ارائه شده است: مقدمه کتاب با معرفی دنیای جدید بازاریابی در عصر بیسیم شروع میشود. […]
How much does a billboard costرزرو پلاس با وجود رشد ۶.۸ درصدی تبلیغات محیطی (OOH) در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل، یکی از سوالات رایج خریداران رسانه این است: «هزینه تبلیغات محیطی چقدر است؟» و به طور خاص، «هزینه نصب آگهی روی بیلبورد چقدر است؟» پاسخ به این سوال ساده نیست، […]
در حوزه واسطهگری تبلیغات بیلبوردی و سایر بسترهای تبلیغاتی محیطی، چندین پلتفرم همکار ما در سراسر دنیا فعالیت میکنند در این پلتفرمها با همراهی ما به شما کمک میکنیم که در عرصه های بین المللی نیز دیده شوید. در ادامه، برخی از معروفترین پلتفرمهای همکار را به شما معرفی میکنیم: ۱. Blip Billboards (ایالات متحده) […]
Bus Branding – تبلیغات اتوبوس به دلیل گستردگی آن که هدف آن هدف قرار دادن تقریباً همه افراد بینایی است بسیار مؤثر است. علاوه بر این، تبلیغات اتوبوس به طور موثری هم به مردان و هم زنان در گروههای سنی مختلف میرسد و عموماً مبتنی بر جنسیت نیست. تبلیغات اتوبوس برای همه است! اگر در […]
برندسازی پله برقی شامل نصب گرافیک روی بدنه پله برقی برای تبلیغ یک برند یا کسب و کار است. این شامل گرافیک بر روی پانل های جلوی پله های پله برقی و تصاویر برای بنسترهای شیشه ای نیز می شود. همانطور که پله برقی به سمت بالا یا پایین حرکت می کند، پله ها فرو […]
تبلیغات محیطی، یک روش تبلیغاتی جذاب و موثر است که به صورت روزافزون در شهرها و مکان های عمومی استفاده می شود. این نوع تبلیغات به وسیله نمایش تبلیغات در محیطهای عمومی نظیر متروها و ایستگاههای آنها، پلتفرمهای انتظار و وسایل حمل و نقل عمومی دیگر انجام میشود. در این مقاله، به بررسی مزایا و […]
ارزش طول عمر مشتری (Customer Lifetime Value) یکی از مهمترین دادههای آماری برای پیگیری بخشی از برنامه تجربه مشتری است. CLV اندازهگیری میزان ارزش مشتری برای سازمان شما، نه فقط براساس خرید بلکه بر اساس روابط کلی است. ارزش طول عمر مشتری، ارزش کل یک مشتری در تمام دوره رابطه او با سازمان است. این […]
بیلبورد Billboard 210×240 سانتی متر رایج ترین نوع رسانه تبلیغاتی معمولاً دارای فرمت 510×240 سانتی متر (عرض x ارتفاع) است. شما می توانید آنها را در همه شهرها، شهرستان ها و در اکثر جاده ها پیدا کنید. می توانید یک پوستر کاغذی (کمپین های کوتاه مدت)، فویل یا بنر (کمپین های بلند مدت) روی آن […]