برندسازی پله برقی

برندسازی پله برقی شامل نصب گرافیک روی بدنه پله برقی برای تبلیغ یک برند یا کسب و کار است. این شامل گرافیک بر روی پانل های جلوی پله های پله برقی و تصاویر برای بنسترهای شیشه ای نیز می شود. همانطور که پله برقی به سمت بالا یا پایین حرکت می کند، پله ها فرو می روند و ظاهر می شوند تا تصویر منسجمی را در صورت مشاهده چهره تشکیل دهند. همراه با تبلیغات بنیستر، این می تواند پله برقی ها را به تبلیغات فراگیر و تجربی در فضای باز تبدیل کند.

آگهی پله برقی
پتانسیل خلاق
در حالی که هر تبلیغی در هر قالبی می تواند بی نهایت خلاقانه باشد، چیزی که برند پله برقی را متمایز می کند، نحوه اجرای فیزیکی آن است که فرصت های منحصر به فردی را در مورد طراحی واقعی خود گرافیک به میان می آورد. معنی این موضوع این است که شکل منحصر به فرد پله های پله برقی و حرکت آنها به این معنی است که می توان از انواع طرح هایی استفاده کرد که فقط در این نوع نصب کار می کنند.

قابلیت اشتراک گذاری
نتیجه یک اثر گلوله برفی در مورد نوردهی است و به این معنی است که دید بالقوه کمپین بسیار فراتر از افرادی است که به طور فیزیکی یک نصب را می بینند. نام تجاری پله برقی، به ویژه زمانی که دارای یک طراحی خلاقانه قابل توجه است که پتانسیل فرمت را به حداکثر می رساند، یک بحث طبیعی است. بیشتر از سایر قالب‌ها، مانند بیلبوردها، افراد را وادار به عکاسی یا فیلمبرداری و به اشتراک گذاشتن آن با دوستان خود می‌کند.

مزایای تبلیغات پله برقی
1 فرصتی برای جلب توجه عمومی با پلتفرم تبلیغاتی جدید

2 خیابان بازاریابی فرکانس برداشت بالایی را فراهم می کند

3 حالت بازاریابی معاصر باعث ایجاد “سر و صدا” مشتری می شود

4 دوره تأثیر قابل توجهی طولانی از قرار گرفتن در معرض زمانی که فرد روی پله برقی است

5 رسانه بازاریابی ویروسی عالی

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • یک نظر اضافه کنید